Masz pytanie?

Regulamin

1. Informacje ogólne

 1.1. Sklep internetowy prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem sieci Internet, przez stronę www.chromowane.com / www.chromowane.com.pl / http://allegro.pl/sklep/302098_kns_ltd. Przyjmujemy również zamówienia telefoniczne. 

 1.2. Właścicielem sklepu internetowego jest Firma :

 KNS LTD
ul. I. Grabowskiej 31/5,
58-304 Wałbrzych
NIP 886-235-82-35, NIP EU PL8862358235  

Biuro i sklep mieszczą się pod adresem ul. Moniuszki 45 kol. 25-27, 58-300 Wałbrzych
 
1.3. Ceny towarów znajdujących się w sklepie internetowym chromowane.com.pl, są podane w złotych polskich i zawierają VAT (są cenami brutto).

 

2. Składanie zamówień
 
2.1. Zamówienia można składać za pośrednictwem strony internetowej sklepu, lub telefonicznie w godzinach pracy sklepu 8:00 – 16:00.
 
2.2. Podstawowym warunkiem realizacji zamówienia jest prawidłowe wypełnienie formularza adresowego zamówienia dostępnego na stronie sklepu
 
2.3. Zarejestrowany użytkownik (posiadający konto) ma możliwość dokonywania zakupów wielokrotnie, śledzenia zmian statusu złożonego zamówienia, wglądu we wszystkie złożone zamówienia, również archiwalne, wprowadzania zmian lub anulowania złożonego zamówienia, które nie zostało przekazane do realizacji, zmiany adresu wysyłki oraz udziału w aktualnych programach partnerskich i lojalnościowych.
 
2.4. Można złożyć jednorazowe zamówienie bez konieczności zakładania konta w sklepie internetowym. Moment złożenia zamówienia na stronie sklepu przez Kupującego jest momentem zawarcia umowy pomiędzy Sprzedającym a Kupującym.
 
2.5. Akceptujemy następujące formy płatności: pobranie lub przedpłata na konto, płatności internetowe DATPAY Łączny koszt przesyłki zależny jest od wybranego sposobu płatności i sposobu dostawy.
 
2.6. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty sklepu internetowego, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu bądź wprowadzania w nich zmian.
 
2.7. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez klienta zamówienia.
 
2.8. Po złożeniu zamówienia klient dostaje e-mailem informację o jego otrzymaniu przez sklep.
 
2.9. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za dokonywanie zakupów przez osoby trzecie na rachunek osoby poszkodowanej.
 

 

3. Potwierdzenie i weryfikacja zamówień 

 

3.1. Poprawnie złożone zamówienie potwierdzane jest za pomocą automatycznej wiadomości wysyłanej na adres email podany przez Zamawiającego w formularzu. W wysyłanej wiadomości podany jest numer konta, na które należy dokonać przelewu należności za zakupy (w przypadku wyboru tej formy płatności).
 
3.2. Podstawowym warunkiem przyjęcia zamówienia do realizacji, jest podanie podczas składania zamówienia poprawnych danych kontaktowych (e-mail, nr telefonu) i adresowych do wysyłki.
 
3.3. Zamówienia, w których w/w danych nie podano, lub są one niepełne nie będą przyjmowane do realizacji.
 
3.4. Sklep internetowy www.chromowane.com.pl  zastrzega sobie prawo weryfikacji poprawności i prawdziwości każdego zamówienia poprzez kontakt telefoniczny z Klientem na numer telefonu podany przez Klienta w formularzu zamówienia. Zamówienia można składać 24 godziny na dobę przez cały rok. Zamówienia realizowane są tylko w godzinach pracy firmy.  Kontakt telefoniczny będzie odbywał się wyłącznie w dni robocze w godzinach od 8:00 – 16:00
 
3.5. Możliwy jest również zakup towarów ze stawką VAT 0% w ramach wewnątrz-wspólnotowego nabycia (dotyczy przedsiębiorstw zarejestrowanych w krajach Unii Europejskiej).
Aby otrzymać taką fakturę należy przesłać nam dokument potwierdzający nadanie numeru NIP-UE . Po otrzymaniu faktury VAT 0% klient otrzyma dwa dokumenty, które będzie musiał podpisać, opieczętować oraz odesłać na nasz adres (dokument wywozu, potwierdzenie dostawy towaru).
 
3.6. W razie potrzeby anulowania zamówienia prosimy o jak najszybszy kontakt ze sklepem, gdyż staramy się realizować przesyłkę zaraz po otrzymaniu zamówienia.
 

 

4. Realizacja zamówienia

 

4.1. Zamówienie zostanie zrealizowanie pod warunkiem, że towar jest dostępny w magazynie.
 
4.1.1. Płatności można dokonać na 3 sposoby:

   - płatność przy odbiorze ( przesyłka za pobraniem)
   - płatność przy odbiorze osobistym w siedzibie firmy
   - wpłatę na konto bankowe ( przelew lub płatność DOTPAY)
 
4.2. W przypadku niedostępności zamówionego produktu, Klient jest informowany o tym fakcie przez pracownika sklepu i podejmuje decyzję o sposobie realizacji pozostałej części złożonego zamówienia (częściowa realizacja, wydłużenie czasu oczekiwania na produkt brakujący, zamiana brakującego produktu na inny lub anulowanie całości zamówienia i zwrot pieniędzy za zamówione produkty w przypadku przedpłaty na konto).
 
4.3. Po złożeniu zamówienia i rozpoczęciu jego realizacji Klient nie ma możliwości dokonywania w nim jakichkolwiek zmian.
 
4.4. Realizacja zamówienia - w przypadku zamówienia płatnego przelewem - rozpoczyna się po zaksięgowaniu na rachunku wpłaty. Maksymalny termin oczekiwania na wpłatę to 2 tygodnie. Po tym terminie zamówienie zostanie anulowane.
 
4.5. Realizacja zamówienia - w przypadku zamówienia za pobraniem – rozpoczyna od razu po wpłynięciu formularza zamówienia na skrzynkę poczty elektronicznej sklepu (w przypadku zamówienia złożonego w dniu wolnym od pracy, realizacja zacznie się w najbliższym dniu roboczym)
 
4.6. Łączny koszt przesyłki zależny jest od wybranego sposobu płatności i formy dostawy. Koszty przesyłki są pokrywane przez nabywcę
 
Przesyłka kurierska do 30 kg przy wpłacie na konto lub płatności on-line- 18zł
Przysyłka kurierska do 30 kg przy płatności za pobraniem - 22zł
 
Przesyłki międzynarodowe - stawki wg cennika Poczty Polskiej :
4.7. Dane do przelewu (przedpłaty na konto):
KNS LTD W TYTULE przelewu prosimy wpisać:
NAZWISKO, IMIĘ, nr zamówienia
  
4.8. Na czas realizacji zamówienia składają się czas przygotowania paczki + czas dostawy.
 
4.9. W razie chęci anulowania zamówienia prosimy o jak najszybszy kontakt, gdyż zamówienie przyjęte do realizacji nie może zostać anulowane.
 
4.10. Klient nie może anulować zamówienia, które już zostało wysłane.
 

 

5. Sposób i termin dostawy

  

5.1. Towary zamówione w sklepie internetowym wysyłane są wyłącznie pod adresy podany przez Klienta w formularzu rejestracyjnym lub w formularzu jednorazowego zamówienia.
 
5.2. Wszystkie zamówienia są wysyłane w przeciągu 1 - 3 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia (w przypadku zamówienia za pobraniem), bądź zaksięgowania wpłaty w przypadku płatności przelewem na konto.
 
5.3. Aż 99 % naszych przesyłek wysyłanych jest w przeciągu 24h roboczych.
 
5.4. Przesyłki są zawsze dobrze zabezpieczone. Przed podpisaniem odbioru przesyłki proszę ją dokładnie obejrzeć. Jeżeli są widoczne jakieś istotne uszkodzenia, proszę jej nie odbierać i sporządzić - w obecności kuriera - Protokół Szkody. Na podstawie tego dokumentu możemy uznać reklamację.
 
5.5. W przypadku braku terminowego regulowania zobowiązań przez Kupującego (opłacania zamówionych przesyłek) względem Sprzedającego, Sprzedający może wstrzymać dostawę lub ją opóźnić do czasu otrzymania należnej mu płatności. Sprzedający nie będzie ponosił żadnej odpowiedzialności z tytułu tak powstałego opóźnienia w dostawie lub w przypadku jej braku.
 

 

6. Zwroty, reklamacje, gwarancje

  

6.1. Produkty zamówione w sklepie internetowym mogą zostać zwrócone zgodnie z ustawą z dn. 2 marca 2000r. (Dz. U. Z 2000r. nr 2 poz. 271) w terminie 10 dni od daty jego otrzymania bez podania przyczyny. Artykuły odesłane w terminie późniejszym nie będą przyjmowane.
 
6.2. Jeśli chcesz zwrócić towar w sklepie internetowym skontaktuj się mailowo z info@chromowane.com lub telefonicznie.
 
6.3. W przypadku zwrotu towaru, konieczne jest, aby towar zwracany był nieużywany ( nie nosił oznak użytkowania), czysty, w oryginalnym opakowaniu, kompletny, z elementami, które posiadał on w momencie sprzedaży. Brak w/w elementów może być podstawą odmówienia przyjęcia zwrotu. Towar MUSI być odpowiednio ZABEZPIECZONY przed odesłaniem tak aby nie uległ on uszkodzeniu w transporcie. Za niezabezpieczenie towaru podczas dokonywania zwrotu firma KNS LTD nie ponosi odpowiedzialności.
 
6.3.1. Firma KNS LTD nie bierze odpowiedzialności za szkody wynikłe z niewłaściwego użytkowania sprzedanych w sklepie towarów.
 
6.3.2. Firma KNS LTD nie uwzględnia Reklamacji z tytułu różnic między wyglądem zakupionego towaru, a jego wyglądem na stronie internetowej. Zdjęcia i rysunki zamieszczone na stronie sklepu mają charakter wyłącznie poglądowy - mają na celu przybliżyć rzeczywisty wygląd towaru.
 
6.3.3. Na każdy sprzedawany produkt udzielana jest gwarancja ustalona przez producenta. W każdym przypadku producent jest stroną rozpatrującą reklamację i od niego uzależniony jest czas jej rozpatrzenia. Okres gwarancji podany jest w opisie przedmiotu lub dostępny jest po zadaniu pytania na ten temat.
 
6.3.4. Producent nie dostarcza w okresie Reklamacji produktów zastępczych oraz nie zwraca kosztów przesyłek lub montażu.
 
6.3.5. Jeśli produkt ma wadę fabryczną , jest źle spasowany lub nie można go poprawnie użytkować, prosimy o opisanie usterki i wykonanie jak najdokładniejszych zdjęć ukazujących wadę produktu.
 
6.4. Do zwracanego towaru należy dołączyć paragon fiskalny lub fakturę (o ile była wystawiona na życzenie klienta) oraz - w przypadku uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu – protokół uszkodzenia/druk reklamacyjny sporządzony w momencie odbioru towaru w obecności kuriera i podpisany przez niego.
 
6.5. Brak dołączonego paragonu lub faktury VAT będzie skutkował odmową przyjęcia zwrotu. W takim przypadku sklep odeśle towar do klienta przesyłką pobraniową na jego koszt (opłata wg cennika kosztów wysyłki).
 
6.6. Reklamacji podlegają wady techniczne/fizyczne (wady fabryczne), lub uszkodzenia powstałe podczas dostawy. Klient powinien niezwłocznie odesłać wadliwy towar za pośrednictwem Poczty Polskiej na adres sklepu internetowego.
 
6.7. Reklamacji nie podlegają nieznaczne różnice w wyglądzie towarów zamówionych z otrzymanymi (kolor), które wynikają z niewłaściwie ustawionych parametrów monitora Klienta. Nie stanowią one podstawy do składania Reklamacji.
 
6.8. Do wad fizycznych nie zalicza się różnic w wyglądzie. Kolory i wykończenia towarów prezentowanych w ofercie sklepu mogą nieznacznie różnić się od wyglądu artykułu w rzeczywistości. Może wynikać to ze stosowanych technik fotograficznych, zastosowania innych technologii przez producenta lub ustawień parametrów monitora.
 
6.10. W momencie zwrotu lub Reklamacji, zakupione produkty należy odesłać Pocztą Polską na adres sklepu:
 
KNS LTD
Ul. Moniuszki 45 lok 27, 58-300 Wałbrzych
 
6.11. Koszty przesyłki pokrywa Zamawiający. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia Reklamacji, koszty przesyłki oraz całkowita wartość reklamowanego towaru, zwracana jest przelewem na konto wskazane przez Klienta.
 
6.12. W przypadku negatywnego rozpatrzenia Reklamacji oraz w przypadku zwykłego zwrotu towaru, koszty przesyłki pokrywa Klient. Nie odebranie takiej przesyłki przez klienta będzie skutkowało zaniechaniem ponownego wysłania produktu, chyba że klient pokryje koszty poniesione z tytułu wysłania oraz zwrotu reklamowanego produktu do sklepu. Produkty będą przechowywane przez 14 dni od momentu zwrotu nieodebranej przesyłki.
 
6.13. Zwrotowi nie podlegają koszty przesyłki i przedmioty uszkodzone z winy Klienta  Taki towar zostanie ponownie odesłany do Klienta na jego koszt.
 
6.14. Firma KNS Ltd nie odpowiada za uszkodzenia przesyłek w trakcie zwrotu towaru od Klienta w procesie reklamacyjnym. W przypadku kiedy przesyłka będzie nosiła ślady uszkodzenia zostanie sprządzony protokół uszkodzenia i przekazany Nadawcy. Firma KNS Ltd oświadcza iż zrzeka się  roszczeń pomiedzy Nadawcą przesyłki reklamacyjnej a firmą transportową/ kurierską lub operatorem pocztowym realizującym zwrot. 
 
6.15. Firma KNS LTD informuje, iż podstawą reklamacji uszkodzenia paczki jest: sprawdzenie stanu paczki w momencie jej odbioru / w obecności kuriera (nie póżniej!) oraz sporządzenie protokołu, który należy niezwłocznie przesłąć na nasz adres mailowy. Nie zastosowanie się do powyższego - skutkuje odrzuceniem reklamacji przez firmę kurierską !
 
 
 
 

 

6.15. Jak szybko i prawidłowo zwrócić towar:

  

- należy powiadomić sklep (w ciągu 10 dni od daty otrzymania przesyłki) o chęci zwrotu lub składanej Reklamacji towaru w formie mailowej lub telefonicznej podając przyczynę zwrotu
- towar należy odesłać na adres biura:
KNS LTD
Ul. Moniuszki 45 lok 27, 58-300 Wałbrzych
- do reklamowanego towaru w oryginalnym opakowaniu prosimy dołączyć paragon fiskalny lub fakturę (o ile była wystawiona) oraz wypełniony formularz zwrotu (zarejestrowany na stronie sklepu zwrot w dziale Reklamacji).
 
 
6.16. Każdy zwrot/ reklamację należy jak najszybciej zgłosić poprzez wysłanie maila na adres: info@knsltd.pl z szczegółowym opisem zaistniałego problemu oraz załączyć zdjęcia w przypadku reklamacji
 
6.17. Klient nie ma prawa dokonywać zwrotu, ani reklamacji towaru na koszt sklepu.
 
6.18. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem. W przypadku przesłania przesyłki, wbrew powyższym postanowieniom regulaminu, przesyłka nie zostanie odebrana.
 
6.18.1. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń mechanicznych pochodzenia zewnętrznego klient traci prawo do gwarancji, rękojmi i prawo do odstąpienia od umowy kupna
  
6.19. Klient w przypadku nie odebrania przesyłki i nie podania przyczyny odmowy odbioru, przy złożeniu następnego zamówienia automatycznie będzie obciążony kosztami nieodebranej przesyłki (składając ponowne zamówienie automatycznie jako formę zapłaty otrzyma wpłatę na konto).
 
6.19. Zwrot należności za towar zwracany lub pozytywnie rozpatrzoną reklamację następuje przelewem bankowym i rozliczany jest w terminie 14 dni roboczych od daty fizycznego otrzymania zwrotu przez sklep (wraz z kompletną dokumentacją). W przypadku zwrotu pieniędzy przekazem pocztowym zostanie pobrana opłata w wysokości 6 zł.
 
 
 

 

7. Prawa autorskie i odpowiedzialność

 

 
7.1. Sklep dokłada wszelkich starań, by zdjęcia towarów jak najdokładniej odzwierciedlały ich rzeczywisty wygląd. W związku z tym, że ustawienia wyświetlania, jak również parametry poszczególnych monitorów mogą różnić się od siebie, sklep internetowy nie odpowiada za możliwe różnice w gamie kolorystycznej między faktycznym wyglądem produktu, a obrazem wyświetlanym na monitorze Zamawiającego.
 
7.2. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za zamówienia składane w imieniu klienta przez osoby trzecie (nieupoważnione).
 
7.3. Zdjęcia oraz wszystkie teksty znajdujące się na stronie sklepu internetowego są autorstwa i należą do właściciela firmy KNS LTD
 
7.4. Wykorzystanie materiałów zawartych na stronie  www.chromowane.com.pl  bez zgody autora, dla jakichkolwiek celów, jest naruszeniem prawa autorskiego, nawet gdy nie wiąże się z uzyskiwaniem korzyści materialnych.
 
 

 

Podstawa prawna: „Ustawa z dnia 4 lutego 1994 o prawie autorskim i prawach pokrewnych” (Dz. U. 2000 r. Nr 80 poz. 904).

  

8. Postanowienia dodatkowe

  

 
8.1 Sklep internetowy może prowadzić akcje promocyjne z firmami zewnętrznymi w tym Konkursy i zamieszczać informacje o tych wydarzeniach na podstronach sklepu internetowego. Za warunki konkursów i późniejsze rozstrzygnięcia konkursów odpowiada Organizator. Sklep internetowy nie ponosi odpowiedzialności za treści przekazane przez inne podmioty.

8.2 Sklep internetowy może prowadzić Program Partnerski, Program Lojalnościowy oraz inne Programy dla zarejestrowanych klientów sklepu internetowego. Warunki uczestnictwa w wymienionych programach uzgadniane są indywidualnie droga mailową lub telefoniczną.
 

  

9. Dane osobowe i pliki "Cookies"

 

1. Administratorem danych osobowych przekazanych dobrowolnie przez Klienta a w ramach złożenia zamówienia przez Klienta i świadczenia usług drogą elektroniczną jest KNS LTD - Sprzedający.

2. KNS LTD zwany dalej Sprzedającym - sklep internetowy www.chromowane.com.ol ogranicza wykorzystanie i zbieranie informacji o Kliencie tylko do niezbędnego minimum wymaganego do realizacji zamówienia Klienta. Zbierane są informacje o Klientach, takie jak adresy poczty elektronicznej lub dane osobowo-adresowe. Informacje te nie są udostępniane osobom trzecim i służą głównie do realizacji zobowiązań wobec Klientów, obejmujących m.in. dostarczanie zamówionych towarów, rozliczanie transakcji i ewentualne subskrybowanie wiadomości (np. wysyłanie informacji o ofercie Sprzedającego oraz materiałów promocyjnych) a także wykorzystywane są na potrzeby polepszania jakości usług świadczonych na rzecz Klienta.

3. Sprzedający mając na celu ochronę danych osobowych Klientów przed utratą, niewłaściwym wykorzystaniem i modyfikacją zabezpieczył stronę sklepu internetowego www.chromowane.com w środki bezpieczeństwa, określone Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO, t.j. Dz.U.UE.L.2016.119.1) oraz ustawą z dnia 10 maja 2018 r. r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz.U. z 2018 r. poz. 1000). Sprzedający zobowiązany jest chronić wszelkie informacje ujawnione przez Klientów zgodnie z normami ochrony bezpieczeństwa i zachowania poufności. PATRZ - zakładka RODO

4. KNS LTD zwany dalej Sprzedającym przetwarza dane osobowe jako administrator systemu informatycznego. Każdy z Klientów dysponuje prawem wglądu do swoich danych, poprawiania, żądania zaprzestania przetwarzania danych oraz prawem sprzeciwu, który należy zgłosić do siedziby Sprzedawcy lub zgłoszenie mailowe na adres: info@chromowane.com

5. Sprzedający nie przekazuje, nie sprzedaje, nie udostępnia zgromadzonych danych osobowych Klientów innym osobom czy też instytucją z wyjątkiem zgody Klienta zgodnie z obowiązującym prawem lub na wniosek sądu, prokuratury, policji i innych uprawnionych do tego organów.

6. Sprzedający stosuje mechanizm plików "cookies", które podczas korzystania przez Klienta z serwisu strony sklepu internetowego www.chromowane.com.pl, zapisywane są przez serwer na nośniku magnetycznym (dysku twardym) komputera końcowego - Klienta.


7 .Pliki "cookies" to pliki tekstowe rejestrujące aktywność danego użytkownika online. Ułatwiają poruszanie się po witrynie oraz podejmowanie rozmaitych działań, ponieważ rozpoznają one urządzenie Klienta i wyświetlają stronę dopasowaną do jego indywidualnych preferencji. Ich wyłączenie może spowodować błędne działanie strony oraz brak dostępu do niektórych funkcji sklepu internetowego Sprzedającego.

8. Pliki cookies pozwalają zapamiętać wybory dokonane przez Klienta i używane m.in. przy logowaniu. Pozostają na urządzeniu Klienta do czasu wylogowania z serwisu lub zamknięcia przeglądarki.

9. Pliki cookies pozwalają zbierać dane związane ze sposobem korzystania z witryny internetowej, w tym treści klikane przez Klienta podczas przeglądania witryny i umożliwiające ulepszanie działania oraz całej struktury serwisu.

10. Pliki cookies zapamiętują informacje dotyczące korzystania z witryny internetowej, umożliwiające proponowanie Klientom promocji i innych informacji dostosowanych do ich preferencji.

11. Każdy rodzaj przeglądarki oferuje możliwość blokowania i kasowania plików cookies. Więcej informacji na temat zarządzania plikami cookies jak ich wyłączenia można uzyskać na stronach internetowych danego producenta/twórcy przeglądarki internetowej.

 
 
 
Facebook